У Національному науковому центрі «Інститут аграрної економіки» 26 вересня проходило засідання круглого столу з питань експорту агропродовольчої продукції.

 

Організатори заходу «Експорт агропродовольчої продукції України: наявний потенціал та шляхи реалізації" – ННЦ «Інститут аграрної економіки» спільно з Радою з питань експорту продовольства, Міжнародним інноваційним центром, ГС «Аграрний союз України», Українською агропродовольчою платформою, Асоціацією «Дунайська Соя», ГО «Інститут податкових реформ» та Київською міською профспілкою працівників АПК.

Серед спікерів круглого столу:

  • Микола Пугачов, д.е.н., член-кореспондент НААН, заступник директора ННЦ "ІАЕ";
  • Геннадій Новіков, к.т.н., голова Громадської спілки" Аграрний союз України";
  • Ольга Ходаківська, д.е.н., заступник директора ННЦ "ІАЕ";
  • Володимир Гонтар, незалежний експерт світових експортних ринків;
  • Богдан Шаповал, генеральний директор Ради з питань експорту продовольства;
  • Олег Мірошниченко, тренер/ консультант з питань експорту на європейські та міжнародні ринки.

Також у роботі круглого столу активну участь взяли викладачі Житомирського національного агроекологічного університету Тетяна Зінчук та Олександр Ковальчук, які разом з командою колег займаються впровадженням у навчальному закладі освітнього проекту «Аграрна політика ЄС» у рамках програми Еразмус+ Жан Моне.

Відзначимо, що за останнє десятиліття український аграрний сектор досяг неабиякого успіху щодо завоювання світових агропродовольчих ринків та став світовим лідером з експорту агропродовольчої продукції. Нині з’являється усе більше товаровиробників, які прагнуть самостійно виходити на зовнішні ринки. 

Яким чином це реалізувати, які кроки потрібно зробити, які ринки є найбільш перспективними, а які види продукції найбільш конкурентоспроможними та затребуваними на світовому і регіональних ринках? Відповіді на ці та багато інших питань, які цікавлять українських аграріїв  давали запрошені експерти під час роботи круглого столу.  

Також у рамках зустрічі обговорили регіональні споживчі тенденції світового продовольчого ринку, особливості, можливості та перспективи для українських експортерів, алгоритм роботи з міжнародними ринками для підприємств харчпрому, елементи розробки експортних стратегій, перспективи налагодження торговельних зв’язків з країнами ЄС, особливості експорту органічної продукції та продукції бджільництва тощо.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Житомирський національний агроекологічний університет

Корисні посилання