На базі Житомирського національного агроекологічного університету 12 травня вже  вдруге відбулася зустріч учасників «Public Marketing».

 

Це івент,  метою якого є формування маркетингового ком'юніті Житомира. Бізнес-семінар присвячено актуальним питанням організації, управління та оптимізації використання інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльності.

 Спікерами заходу стали лідери професійної й громадської думки:

  • Олексій Смолянов, засновник професійної платформи «Public Marketing»;
  • Володимир Котик, CEO and Founder рекламної агенції «Кран»;
  • Олена Рюміна-Орехова, фахівець у сфері SMM;
  • Олександр Кіндрась, бізнес-консультант у В2В маркетингу.

До уваги слухачів було представлено нові сучасні концептуальні підходи та методики маркетингу й продажів у режимі неформального спілкування з можливістю обговорення «живих» кейсів з практики як спікерів, так і слухачів.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Анкети моніторингового дослідження студентів

opityv 1

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання