З нагоди професійного свята студенти та викладачі кафедри маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету 25 жовтня організували навчальний інтенсив «Marketing Days», присвячений Дню маркетолога, у рамках якого своїм досвідом та секретами ділилися успішні місцеві представники сфери маркетингу.

 

«Кілька років тому Житомирський національний агроекологічний університет розпочав підготовку маркетологів. Це дуже цікава та перспективна професія, адже дозволяє працювати в обраній сфері чи суміжних. Такий фах буде актуальний і в майбутньому, тож наші студенти вже зробили певні інвестиції у свою професійну реалізацію, – зауважив під час відкриття заходу ректор ЖНАЕУ Олег Скидан. – Сподіваюся, що такі інтенсиви, як сьогоднішній стануть традиційними, а ми, у свою чергу, працюватимемо із якісним його наповненням та залученням в його роботу якомога більшого кола фахівців. Бажаю учасникам зібрання гарних вражень, корисних знайомств і нових знань».

 Що таке маркетинг і які реальні перспективи відкриває така спеціальність відзначила доцент кафедри маркетингу ЖНАЕУ Наталія Степаненко. Вона також представила студентів, які вже навчаються за цією спеціальністю, причому деякі з них виявили зацікавленість ще у старших класах.

Степаненко трохи розповіла про формат роботи інтенсивну та презентувала власну доповідь на тему «Сторітеллінг Нобелівського рівня «Що дорожче: пляшка вина за 50$ чи 500$?».

«Навчальний інтенсив «M&D’s» – це унікальна освітня платформа від лідерів професійної думки, маркетологів-практиків та студентів-авторів успішно реалізованих проектів», – пояснила викладач ЖНАЕУ.

Учасниками заходу стали не лише студенти і викладачі агроуніверситету, а навіть школярі і представники інших ВНЗ, активісти, інші.


В  рамках навчального інтенсивну «Marketing Days» учасники протягом дня могли прослухати цікаві доповіді та презентації від запрошених гостей, виконували практичні завдання, спілкувалися, ділилися ідеями тощо.

Зокрема, еvent-координатор РА «Інформбюро» Олена Горбалюк розповіла про Event-marketing «Як отримати прибуток, святкуючи?», студентка ЖНАЕУ Тетяна Пампура підготувала Workshop «Досвід застосування краудфандингу для реалізації соціально орієнтованого проекту», секретами успішних «Як перетворити недоліки у переваги» ділилася директор магазину «Сирне королівство» Анна Катмакова, експрес-практикум «Аватар клієнта» представив СЕО and Founder рекламної агенції «Кран» Володимир Котик, власник рекламної агенції «RostMedia.tv” Євгеній Яремчук озвучив експертну думку «Digital комунікації як еволюція інтернет-маркетингу»,  а також були лайфхаки від гуру маркетингу, практичний кейс «Сучасні інструменти маркетингу в продажах банківських продуктів» від головного економіста  сектора кредитування малого та середнього бізнесу філії АТ «Укрексімбанк» в м. Житомир Василя Савчука, MarketingLab «Специфіка маркетингу міжнародних програм стажування» від керівника міжнародного відділу Української асоціації молодих фермерів Ілляса Ахметова.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

 

 


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Анкети моніторингового дослідження студентів

opityv 1

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання