У рамках практичного тренінгу “Міжнародний агробізнес” студенти спеціалізації “Менеджмент ЗЕД” Житомирського національного університету  взяли участь у майстер-класі “Сучасний маркетинг”. 

 

При виході на зовнішній ринок підприємство потрапляє в умови жорсткої міжнародної конкуренції. У цих умовах можна успішно працювати, лише застосовуючи сучасні методи управління, у тому числі й маркетинг.

Маркетинг на сучасному етапі розглядається як концепція, ринкова філософія бізнесу, самостійний вид підприємницької діяльності, одна з систем управління підприємством, стратегія і тактика мислення та дій суб’єктів ринкових відносин, одна з найдинамічніших сфер економічної діяльності.

Маркетинг базується на постійному та систематичному аналізі потреб ринку, який дозволяє підприємству розробити ефективні товарні та цінові стратегії, спрямовані на конкретні сегменти споживачів, що, у свою чергу, надає підприємству конкурентних переваг.

 Нагадаємо, що нещодавно студенти Житомирського національного агроекологічного університету стали учасниками юридичного флешмобу «Я маю право!».

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Анкети моніторингового дослідження студентів

opityv 1

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання