У рамках практичного тренінгу “Міжнародний агробізнес” студенти спеціалізації “Менеджмент ЗЕД” Житомирського національного університету взяли участь у майстер-класі “Сучасний маркетинг”.
При виході на зовнішній ринок підприємство потрапляє в умови жорсткої міжнародної конкуренції. У цих умовах можна успішно працювати, лише застосовуючи сучасні методи управління, у тому числі й маркетинг.
Маркетинг на сучасному етапі розглядається як концепція, ринкова філософія бізнесу, самостійний вид підприємницької діяльності, одна з систем управління підприємством, стратегія і тактика мислення та дій суб’єктів ринкових відносин, одна з найдинамічніших сфер економічної діяльності.
Маркетинг базується на постійному та систематичному аналізі потреб ринку, який дозволяє підприємству розробити ефективні товарні та цінові стратегії, спрямовані на конкретні сегменти споживачів, що, у свою чергу, надає підприємству конкурентних переваг.
Нагадаємо, що нещодавно студенти Житомирського національного агроекологічного університету стали учасниками юридичного флешмобу «Я маю право!».
Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету