У рамках відзначення Дня маркетолога 25 жотвня у Житомирському національному агроекологічному університеті відбулася тематична лекція для студентів від представника рекламної агенції «Кран» Володимира Котика. 

 

«Мені приємно ділитися саме практичним досвідом зі студентами, адже у поєднанні з теорією від викладачів, студенти зможуть отримати комлексне уявлення про створення та просування бренду на ринку. Студенти – це аудиторія, яка вражає своїм вмінням відслідковувати усі сучасні тенденції, сьогодні я в цьому переконався під час проведення інтерактиву. Мені імпонують такі заходи, адже це той формат спілкування, який дорівнює максимальній продуктивності», – відзначив Володимир Котик після завершення зустрічі.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Житомирський національний агроекологічний університет

Корисні посилання