Студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі випускової кафедри Житомирського національного агроекологічного університету 24 жовтня взяли участь у роботі бізнес-семінару   «Анатомія бізнесу: роби бізнес ефективним».

 

Захід був присвячений актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.

Експерти сфери ІТ-маркетингу, електронної комерції і консалтингу представили авторські інсайти з питань стратегічного планування, зростання ефективності сайту компанії, сучасних digital технологій, підвищення швидкості роботи відділу продажів за допомогою CRM-систем та IP-телефонії.

Ключова практична цінність участі у бізнес-семінарі для майбутніх маркетологів полягала у інтерактиві з директорами з маркетингу, власниками бізнесів, керівниками комерційних підрозділів компаній, HR-менеджерами, що мають позитивний досвід у просуванні продуктових та корпоративних брендів на вітчизняному ринку.

Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють щиру подяку  організаторам та спікерам бізнес-семінару –  компаніям «Інформаційні технології України», «1С-Битрикс», digital агентству «Пароход» – за можливість долучитися до сучасного маркетинг-контенту, високий рівень організації заходу та зацікавленість у спілкуванні зі студентською аудиторією.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Житомирський національний агроекологічний університет


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Анкети моніторингового дослідження студентів

Korolov.Kosmos.Zhitomir

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання