Студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі випускової кафедри Житомирського національного агроекологічного університету 24 жовтня взяли участь у роботі бізнес-семінару «Анатомія бізнесу: роби бізнес ефективним».
Захід був присвячений актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.
Експерти сфери ІТ-маркетингу, електронної комерції і консалтингу представили авторські інсайти з питань стратегічного планування, зростання ефективності сайту компанії, сучасних digital технологій, підвищення швидкості роботи відділу продажів за допомогою CRM-систем та IP-телефонії.
Ключова практична цінність участі у бізнес-семінарі для майбутніх маркетологів полягала у інтерактиві з директорами з маркетингу, власниками бізнесів, керівниками комерційних підрозділів компаній, HR-менеджерами, що мають позитивний досвід у просуванні продуктових та корпоративних брендів на вітчизняному ринку.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють щиру подяку організаторам та спікерам бізнес-семінару – компаніям «Інформаційні технології України», «1С-Битрикс», digital агентству «Пароход» – за можливість долучитися до сучасного маркетинг-контенту, високий рівень організації заходу та зацікавленість у спілкуванні зі студентською аудиторією.
Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету