Студенти спеціальності «Маркетинг» Житомирського національного агроекологічного університету та викладачі випускової кафедри 27 вересня взяли участь у роботі бізнес-семінару на тему «Візуалізація даних маркетингових досліджень», присвяченого актуальній проблематиці ефективного використання маркетингового інструментарію.

 

 Захід проводився у рамках підготовки конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка.

Минулого року майбутні маркетологи, студенти 1 курсу ЖНАЕУ Цимбалюк Ольга та Безик Ірина успішно дебютували в конкурсі, увійшовши в «короткий список» програми змагань творчих робіт, що надихнуло їх колег до участі у престижному заході національного рівня.

Фундаторами, а також інформаційними та організаційними спонсорами конкурсу є ГО «Українська асоціація маркетингу» й провідні дослідницькі компанії, представлені на вітчизняному ринку –  TNS, Nielsen, InMind.

Формат конкурсу передбачає презентацію учасниками дослідницьких кейсів, що оцінюються фахівцями ринку послуг у сфері R&D.

Студенти та викладачі кафедри маркетингу ЖНАЕУ висловлюють щиру подяку організаторам та спікерам бізнес-семінару за можливість спілкування із представниками професійної спільноти,зокрема, Ірині   Лилик – генеральному директору ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Анні Шахдинарян – проектному менеджеру компанії «TNS», а також Олександру Димі – заступнику декана факультету маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана, що є традиційною локацією конкурсу.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Анкети моніторингового дослідження студентів

opityv 1

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання