Імена фіналістів конкурсу «IT_EUREKA» оприлюднили 1 квітня. Прийом заявок тривав майже півтора місяці.  Команди з усієї країни надіслали свої проєкти для участі у конкурсі.  Зокрема, організатори отримали близько 100 заявок від українських стартаперів, серед яких і проєкти студентів Поліського національного університету (м.Житомир), підготовлені на базі інжинірингової школи  «Noosphere Engineering School», яка відкрилася у закладі вищої освіти минулого року.

 

Зокрема,  мова йде про наступне:

«Custom World»  це інтерактивна пісочниця доповненої реальності. За допомогою кінетичного піску на ній проєктується необхідне зображення. Програмне забезпечення для інтерактивної пісочниці розробив  студент спеціальності «Комп’ютерні науки» Валентин Українець: «У пісочниці доповненої реальності ми маємо сам ящик, вгорі розміщений проєктор та камера «Kinect», яка захоплює висоту піску і завдяки проєктору малює кольори, що запущені на пісок. Під час гри діти вивчають ландшафт кількох об’єктів Сонячної системи – Землі, Сонця, Юпітера і Місяця. Наприклад, коли вони викопують ямку у піску, на Місяці утворюється кратер. На Сонці можуть бачити сонячні спалахи, а на Юпітері – Велику червону пляму і рух самої планети. Зараз запущений режим «Земля», тобто тут видно воду, саму поверхню планети з білими берегами, вище – гори, а ще вище – сніг. У процесі такої гри в дітей розвивається просторове мислення. У розробці використовується не звичайний, а кінетичний пісок, адже він в’язкий, не розпадається, не дає пилу і не залишає на руках слідів. Один із ефектів пісочниці – це заспокоєння.  Крім того, вона орієнтована на реабілітацію дітей із ДЦП і людей після інсультів та інфарктів, яким потрібно розвивати дрібну моторику рук».

  • «Smash Can» ─ smart-сміттєзбирач, який пресує пластик та заощаджує місце всередині контейнеру. Через мобільний додаток користувач бачить прогрес наповнення контейнеру, а також дані про те, на скільки він врятував планету, скориставшись цим пристроєм.

 Загалом у конкурсі взяли участь проєкти з інноваційними ідеями та рішеннями для різних галузей, серед яких: освіта і наука, фінанси та LegalTech, маркетинг та EdTech, сфера обслуговування, рекрутинг та туризм,  пов’язані із медициною та соціальні напрямками, іграми та розвагами, стартап-платформами.

 Команда експертів обрала 17 команд,  які перейшли до наступного етапу змагання зі своїми проєктами:

  1. AGRO BI by HOROS.TECH
  2.       Projectium.Network
  3.       Qudi Mask
  4.       New Age Data Compression
  5.       Elomia
  6.       Lawyerd!
  7.       Infusion Light
  8.       Dew Pocket
  9.      Custom World («Noosphere Engineering School», Поліський національний університет)
  10.   Rent it bot
  11.   Смарт-браслет Impulsar для людей з епілепсією
  12.   P.aid (PEOPLE Aid for brands and society)
  13.   Голографічна реклама
  14.   Fiway
  15.   Desnovation
  16.   Сhichi
  17.   Gradder

Ці команди будуть запрошені до участі у менторських сесіях від Sigma Software та ключових партнерів конкурсу. Спільними зусиллями   представників інвестиційних фондів, бізнесу, провідних технічних фахівців, їм допоможуть відібраним проєктам у підготовці до пітчингу на сцені “Innovation Fest”.

У вересні за рекомендаціями менторів буде обрано 15 команд, які представлятимуть свої проєкти у фіналі. У їх відборі буде враховуватися низка таких факторів: залученість команди у процес роботи з менторами, загальний прогрес проєкту та готовність до виступу на сцені. Орієнтовно 7 жовтня під час Всеукраїнського форуму «Innovation Fest» буде обрано переможця конкурсу «IT_EUREKA». На нього чекає головний приз – 100 000 гривень від компанії «Sigma Software». Партнери конкурсу  визначать й інші команди, які отримають призи у власних номінаціях.

Пресслужба Поліського національного університету

Корисні посилання