16 березня 2017 р. в Житомирі відбулася головна бізнес-подія місяця, організована компанією ITUA – лідером українського ринку інтернет-комунікацій.У семінарі на тему „Формула сайту: нові методи просування магазинів, або як перейти із оффлайну в онлайн”, присвяченому проблематиці ефективної організації бізнес-процесів у сфері електронної комерції, вдруге поспіль взяли участь студенти спеціальності „Маркетинг” ЖНАЕУ та викладачі випускової кафедри.

До уваги слухачів спікерами заходу – експертами з ІТ-маркетингу представлено кейси маркетингових рішень щодо ефективного застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, інноваційних моделей бізнес-комунікацій та практики оn-line використання інструментів традиційного маркетингу. Майбутні маркетологи мали можливість провести продуктивний день у ком’юніті провідних фахівців, отримати професійні поради та особисто поспілкуватися з експертами партнерів заходу – компаній „1С-Бітрікс”, АМР, ADLABS-Украина, Inache Production, SMM Case, „СітіПрофіт”. Щира подяка постійному інформаційному партнеру кафедри маркетингу ЖНАЕУ компанії ITUA в особі регіонального директора Маргарити Куприцюк та контент-менеджера Олега Єлецьких за можливість взяти участь у сучасному маркетинг-івенті, долучитися до актуальної фахової інформації, а також отримати професійні інсайти.

Житомирський національний агроекологічний університет


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Онлайн-опитування "Впровадження автономності українських закладів вищої освіти в контексті європейського досвіду університетської автономії" 

Детальніше...


Тест з охорони праці 

 


Анкети моніторингового дослідження студентів

Korolov.Kosmos.Zhitomir

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання