16 березня 2017 р. в Житомирі відбулася головна бізнес-подія місяця, організована компанією ITUA – лідером українського ринку інтернет-комунікацій.У семінарі на тему „Формула сайту: нові методи просування магазинів, або як перейти із оффлайну в онлайн”, присвяченому проблематиці ефективної організації бізнес-процесів у сфері електронної комерції, вдруге поспіль взяли участь студенти спеціальності „Маркетинг” ЖНАЕУ та викладачі випускової кафедри.

До уваги слухачів спікерами заходу – експертами з ІТ-маркетингу представлено кейси маркетингових рішень щодо ефективного застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, інноваційних моделей бізнес-комунікацій та практики оn-line використання інструментів традиційного маркетингу. Майбутні маркетологи мали можливість провести продуктивний день у ком’юніті провідних фахівців, отримати професійні поради та особисто поспілкуватися з експертами партнерів заходу – компаній „1С-Бітрікс”, АМР, ADLABS-Украина, Inache Production, SMM Case, „СітіПрофіт”. Щира подяка постійному інформаційному партнеру кафедри маркетингу ЖНАЕУ компанії ITUA в особі регіонального директора Маргарити Куприцюк та контент-менеджера Олега Єлецьких за можливість взяти участь у сучасному маркетинг-івенті, долучитися до актуальної фахової інформації, а також отримати професійні інсайти.