У рамках чергового етапу реалізації практичного тренінгу «Міжнародний агробізнес» студенти Житомирського національного агроекологічного університету спеціальності «Міжнародні економічні відносини» та спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» відвідали  кондитерську фабрику «ЖЛ». 

 

Загальна виробнича потужність  підприємства – більше 80 тис. т на рік. Продукція випускається під 4 торговими марками: ЖЛ, Doma, Optimix, Stevix.

 Солодощі експортуються в 26 країн світу, зокрема до Німеччини, Ізраїлю, Молдови, США, Естонії, Латвії, Азербайджану та інших країн.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

 

Житомирський національний агроекологічний університет


Онлайн-опитування “Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища”

Анкета для учителів, адміністрації закладів середньої освіти

Анкета для науково-педагогічних працівників, адміністрації закладів вищої освіти

Детальніше...


Анкети моніторингового дослідження студентів

opityv 1

Освітній портал ЖНАЕУ


Корисні посилання