Цього року святкування міжнародного Дня маркетолога в Поліському національному університеті відбулося у форматах онлайн та офлайн. З нагоди професійного свята кафедрою маркетингу проведено низку святкових заходів, учасниками яких стали студенти спеціальності «Маркетинг» та інших спеціальностей нашого університету, студенти-маркетологи Житомирського торговельно-економічного фахового коледжу КНТЕУ, викладачі і маркетологи-практики.

 

«Ми розкачали молодь, молодь качнула нас!» – під таким гаслом відбувся незмінний профівент «Marketing Day» – п’ятигодинне професійне занурення студентів і викладачів; формування сучасних soft skills; профорієнтація студентів коледжу. Захід гармонійно поєднав ділові ігри, практичні кейси, ситуаційні завдання, конкурси, вікторини та ін. Студенти спеціальності «Маркетинг» Поліського університету та ЖТЕФК КНТЕУ об’єднувалися в команди для розробки маркетингових рішень й вирішення завдань! Атмосфера панувала надзвичайно драйвова, що сприяло отримання нових знань, вмінь та навичок! 

В рамках роботи Marketing HUB Z`SMARTY проведено навчально-пізнавальний івент «Marketing Day – PRO`Intensive». Тетяна Пампура (наша випускниця, стейкхолдер, має в портфоліо понад 10 маркетингових проєктів, координаторка Beetroot-локації в м. Житомирі) презентувала доповідь «Something about marketing» з елементами інтерактиву. Ничкало Дарина – журналістка, менеджер-відеограф та фрілансер у сфері професійного відеоконтенту – провела воркшоп з комунікаційних навичок сучасного маркетолога, розкрила тонкощі просування в YouTube, Facebook та Instagram, навчила азам ораторської майстерності.

Фоловери Marketing HUB Z`SMARTY відвідали онлайн екскурсію до супермаркету АШАН (м. Житомир). Лідія Лутай (стейкхолдер та консультант кафедри) та її команда на високому професійному рівні презентували історію світового рітейлу Auchan, засади мерчандайзингу компанії, тренди food-маркетингу (у т.ч. cultural food), механізм колаборації фінустанов і рітейлу (банківські картки з преференціями від рітейлу), механізм обслуговування споживачів (каси самообслуговування, система онлайн замовлень та ін.). Усім присутнім також вдалося зануритися за лаштунки виробничого процесу супермаркету.

Практичний кейс з маркетингового планування для HUB Z`SMARTY презентувала Аліна Степанюк – Chief Marketing Officer by INCORESOFT LLC (директорка з маркетингу INCORESOFT LLC). Портфоліо спікера: маркетолог Глобал UA; регіональний маркетолог Vodafone; маркетолог Toyota Центр «Стар-Кар». Студенти отримали професійні рекомендації з планування маркетингової діяльності та бюджетування, розібралися з аспектами відповідальності маркетолога за результати роботи компанії, ознайомилися з програмними продуктами для організації роботи у форматі «онлайн + офлайн» та особливостями й інноваційними інструментами систем CRM. 

Науковою родзинкою святкувань стала VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», яку 25.10.2021 проведено кафедрою маркетингу Поліського національного університету спільно з Уманський національним університетом садівництва та Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького. Мета конференції – розвиток науки, а через неї й практики, поширення знань про маркетинг серед студентів, аспірантів, молодих вчених та практикуючих маркетологів. Результати конференції опубліковано в збірнику тез.

Дякуємо усім, хто розділив з нами це свято!

Корисні посилання