ПОГОДЖУЮ проректор з науково – педагогічної роботи, соціального та гуманітарного розвитку __________________ І.В. Мартинчук 04 вересня 2017 р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ ректор Житомирського національного агроекологічного університету __________________ Скидан О.В. 04 вересня 2017 р. |
КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН
ОРГАНІЗАЦІЙНО – ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЖИТОМИРСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРОЕКОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
на 2017-2018 навчальний рік
І. Організаційна робота
№ з/п |
Зміст роботи |
Виконавець |
Термін виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Організація поселення студентів у гуртожитки |
Коменданти гуртожитків, декани, заступники деканів з організаційної роботи, голова студентського самоврядування |
22.08 – 04.09.2017 |
2. |
Вивчення документації заступниками деканів з організаційної роботи щодо організації роботи у ВНЗ |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
3. |
Супровід та модифікація сайту ЖНАЕУ, газети «Наш дім», «Освіта аграрна» |
Завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
4. |
Висвітлення суспільно – громадського життя університету через інтернетзасоби та наочну агітацію в навчальних корпусах та студентських гуртожитках |
Заступники деканів з організаційної роботи, коменданти гуртожитків, голови студентських рад гуртожитків |
Протягом року |
5. |
Зустрічі студентів із адміністрацією ЖНАЕУ |
Декани факультетів |
Протягом року |
6. |
Співпраця із батьками студентів, бесіди та консультації щодо навчально виховного процесу. |
Заступники деканів з організаційної роботи, завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку |
Протягом року |
7. |
Наради за участю заступників деканів з виховної роботи |
Проректор з науково – педагогічної роботи, соціально гуманітарного розвитку, завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи. |
Згідно графіку |
8. |
Соціологічне опитування студентів з питання модернізації культурно - масової та виховної роботи університету та співпраці із адміністрацією |
Заступники деканів з організаційної роботи, завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку |
Згідно графіку |
9. |
Зустріч випускників |
Члени студентського самоврядування |
Згідно графіку |
10. |
Конференції органів студентського самоврядування та профспілкової організації студентів |
Голови студентського самоврядування університету, голова студентського профкому (за згодою) |
Згідно графіку |
11. |
Вечори знайомств |
Заступники деканів з організаційної роботи, голови студентських рад гуртожитків |
Вересень 2017 р. |
12. |
Інформаційно – організаційні збори для студентів (що проживають в гуртожитках) та їх батьків |
Коменданти гуртожитків |
Вересень 2017 р. (до 08.09.2017 р.) |
13. |
Посвята в студенти |
Студентське самоврядування університету |
Вересень 2017 р. (01.09.17) |
14. |
Призначення кураторів академічних груп |
Декани, заступники деканів з організаційної роботи, завідувачі кафедр |
Вересень 2017 р. (до 09.09.2017 р.) |
15. |
Формування органів студентського самоврядування |
Декани, заступники деканів з організаційної роботи |
Вересень 2017 р. (до 05.09.2017 р.) |
- визначення старост академічних груп (І курс) |
Декани, заступники деканів з організаційної роботи |
Вересень 2017 р. (до 05.09.2017 р.) |
|
- обрання студентського активу університету |
Голова студентської ради університету |
Вересень 2016 р. (до 16.09.2016 р.) |
|
- обрання студентської ради факультету |
Заступники деканів з організаційної роботи, голова студентської ради університету |
Вересень 2017 р. (до 15.09.2017 р.) |
|
16. |
Організація та проведення ввідної лекції для першокурсників |
Декани факультетів |
Вересень 2017 р. (до 01.09.2017 р.) |
17. |
Анкетування першокурсників |
Куратори академічних груп |
Вересень – жовтень 2017 р. |
18. |
Організаційно – виборчі збори в академічних групах, перерозподіл доручень в группах |
Куратори академічних груп |
Вересень 2017 р. (до 16.09.2017 р.) |
19. |
Виявлення талановитої студентської молоді та залучення їх до творчої та спортивної діяльності, співпраці в органах студентського самоврядування факультетів та університету |
Заступники деканів з організаційної роботи, завідувач кафедр, відділ соціального та гуманітарного розвитку, керівники гуртків |
Вересень - жовтень 2017 р. |
20. |
День відкритих дверей університету |
Декани, відповідальний секретар приймальної комісії, студентське самоврядування університету |
Листопад, 2017 р., лютий 2018 р. |
21. |
Виявлення потреб в працевлаштуванні через анкетування випускників |
Куратори академічних груп, заступники деканів з організаційної роботи |
Квітень 2017 р. |
22. |
Організація та проведення урочистостей з нагоди закінчення навчального року та випуску студентів |
Декани, заступники деканів з організаційної роботи, завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку |
Грудень 2017 р., червень 2018 р. |
ІІ. Організаційно – методичне забезпечення виховної та культурно-масової роботи
№ з/п |
Зміст роботи |
Виконавець |
Термін виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Випуск студентських газет |
Голова студентської ради університету та гуртожитків |
Протягом року |
2. |
Надання інформації щодо університетського життя в засоби масової інформації міста та області |
Декани факультетів, студентська рада, ректорат |
Протягом року |
3. |
Інформаційно – методичне забезпечення університетського сайту та газет «Наш дім», «Освіта аграрна» |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, наукова бібліотека, студентське самоврядування університету |
Протягом року |
4. |
Забезпечення проведення загально університетських культурно – виховних заходів, заходів кафедр, факультетів тощо |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, студентське самоврядування, студентський профком (за згодою) |
Протягом року |
5. |
Організація співпраці із державними установами, громадськими та благодійними інституціями, установами культури та спорту. Організація та проведення просвітницьких заходів (лекторіїв, виставок тощо). |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, кафедра фізичного виховання, студентське самоврядування університету, студентський профком (за згодою). |
Протягом року |
6. |
Організація та проведення інформаційно – просвітницьких та тематичних днів з актуальних питань навчання й наукової діяльності студентів і співробітників університету (дні науки, день аспіранта, тощо) |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, наукова бібліотека |
За графіком |
7. |
Організація навчання активу: а) кураторів; б) старост академічних груп; в) голів студентських рад. |
Декани факультетів, заступники деканів з організаційної роботи |
І-й понеділок місяця Щопонеділка ІІІ-й понеділок місяця |
8. |
Планування роботи: а) кураторів; б) студентської ради гуртожитку; в) студентської ради факультетів; г) студентської ради університету. |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Вересень 2017 р. (10.09.2017, до 15. 09.2017 до 18. 09.2017 до 24. 09.2017) |
9. |
Координація роботи профкому студентів університету щодо обліку соціально незахищених і пільгових категорій студентів: сиріт, напівсиріт, чорнобильців, інвалідів, студентських сімей, дітей студентів. |
Декани факультетів, заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування університету, студентський профком (за графіком) |
Жовтень 2017 р. (до 02.10.2017 р.) |
10. |
Звіт кураторів, завідувачів кафедр, заступників деканів з виховної роботи про виконання плану з виховної роботи |
Декани факультетів, заступники деканів факультетів з організаційної роботи, завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку |
Червень 2018 |
11. |
Комплексне планування виховної роботи університету на 2017 – 2018 н. р. |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи |
Червень 2017 р. |
12. |
Розробка тематика виховних годин |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку |
Липень 2017 р. |
ІІІ Основні напрямки роботи зі студентами
№ з/п |
Зміст роботи |
Виконавець |
Термін виконання |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1. |
Відвідування музеїв університету |
Куратори академічних груп |
Протягом року |
|
2. |
Організація екскурсій до музеїв міста, району, області |
Декани факультетів, заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
|
3. |
Зустрічі з ветеранами війни, дітьми війни – працівниками університету |
Декани факультетів |
Протягом року |
|
4. |
Проведення тематичних виставок до ювілейних дат діячів культури, мистецтва і науки України |
Директор бібліотека |
Протягом року |
|
5. |
Проведення виставок «Українська вишиванка», «український стрій», українські народні страви», українське народне декоративне прикладне мистецтво» |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
6. |
Участь у міських заходах, присвячених до Дня Державного Прапора України |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Серпень 2017, 23.08.17 |
|
7. |
Ознайомлення студентів – першокурсників з історією університету, міста, області |
Кафедра суспільних наук, заступники деканів з організаційної роботи |
Вересень 2017 р. |
|
8. |
Проведення загально університетських заходів та участь в міських заходах присвячених урочистостям до Дня міста Житомира |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Вересень 2017р. |
|
9. |
Проведення заходів до роковин трагедії Бабиного Яру |
Заступники деканів з виховної роботи, кафедра суспільних наук |
Вересень 2017 р. (29.09.2017 р.) |
|
10. |
Відзначення Дня Українського козацтва та Дня збройних сил України |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, студентське самоврядування |
Жовтень 2017 (14.10.2017 р.) |
|
11. |
Проведення заходів до Дня Голодомору 1932-1399 рр. та участь в міських , районних, обласних та всеукраїнських заходах Година пам’яті «Дзвони нашої пам’яті» до Дня голодомору (День історичної пам’яті) |
Заступники деканів з організаційної роботи, наукова бібліотека, куратори академічних груп, кафедра суспільних наук |
Листопад 2017 р. (23.11.2017 р.) |
|
12. |
Участь в заходах з нагоди річниці визволення Житомирщини від німецько – фашистських загарбників |
Декани факультетів, заступники деканів з організаційної роботи |
Грудень 2017 р. |
|
13. |
Заходи до Дня європейської спадщини |
Куратори академічних грум |
Вересень 2017 р. |
|
14. |
Проведення заходів до річниці створення Української Групи сприяння виконанню Гельсинських угод |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Листопад 2017р. (08.11.2017 р.) Протягом року |
|
15. |
Заходи до Дня збройних сил України |
Заступники деканів з в організаційної роботи, студентське самоврядування |
Грудень 2017 р. (06.12.2017 р.) |
|
16. |
Заходи до Дня вшанування ліквідації наслідків аварії на Чорнобильскої АЕС |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Грудень 2017 р. (13.12.2017 р.) |
|
17. |
Проведення заходів зі збереження українських традицій (Андріївські вечорниці) |
Куратори академічних груп |
Грудень 2017 р. |
|
18. |
Заходи до Дня Соборності України |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Січень 2018 р. (22.01.2018 р.) |
|
19. |
Проведення заходів до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Січень 2018 р. (26.01.2018 р.) |
|
20. |
Заходи до Дня пам’яті героїв Крут |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Лютий 2018 р. (15.02.2018 р.) |
|
21. |
Заходи до Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав |
Кафедра суспільних наук, заступники деканів з організаційної роботи |
Лютий 2018 р.15.02.2018 р. |
|
22. |
Заходи до Дня Героїв Небесної Сотні |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп, студентське самоврядування університету |
Лютий 2018 р. (20.02.2018 р.) |
|
23. |
Заходи до Дня космонавтики |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Квітень 2018 р. (12.04.2018 р.) |
|
24. |
Проведення заходів до Великодня |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Квітень 2018 р. |
|
25. |
Проведення заходів до річниці пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Квітень 2018 р. (20.04.2018 р.) |
|
26. |
Проведення заходів з відзначення річниці Перемоги у Другій світовій війні |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, студентське самоврядування |
Травень 2018 р. |
|
27. |
Заходи до Дня Вишиванки |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, студентське самоврядування |
Травень 2018 р. (22.05.2018 р.) |
|
28. |
Проведення заходів до Дня Європи |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Травень 2018 р. |
|
29. |
Проведення заходів до Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, |
Травень 2018 р. |
|
30. |
Проведення заходів до Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Червень 2018 р. (22.06.2018 р.) |
|
31. |
Проведення заходів присвячених Хрещенню Київської Русі - України |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Травень – червень 2018 Р |
|
32. |
Заходи щодо протидії та антиукраїнської ідеології в системі освіти |
Декани, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
33. |
Проведення урочистостей з відзначення Дня Хрещення Київської Русі – України |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
28 липня 2016 р. |
|
34. |
Проведення тематичних, національно - патріотичних заходів присвячений Хрещенню Київської Русі – України |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Протягом року. |
|
35. |
Заходи з вшанування пам’яті жертв політичних репресій, борців за національні інтереси Українського народу |
Кафедра суспільних наук, куратори академічних груп |
Травень 2017 р. (15.05.2017 р.) |
|
МОВНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Підготовка матеріалів в університетську газету «Наш дім» |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
2. |
Заходи до Дня української писемності та мови |
Кафедра іноземних мов, куратори академічних груп |
Листопад 2017 р. (9.11.2017 р.) |
|
3. |
«Краща мова єднання – українська» |
Наукова бібліотека |
Листопад 2017 р. |
|
4. |
Підготовка до проведення вечорів до Міжнародного дня поезії |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, наукова бібліотека |
Лютий 2018 р. |
|
5. |
Проведення заходів, присвячених дню поезії |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, наукова бібліотека |
Березень 2018 р. (21.03.2018 р.) |
|
6. |
Калейдоскоп іноземних мов |
Кафедра іноземних мов, куратори академічних груп, наукова бібліотека |
Квітень 2018 р. |
|
ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Зустріч студентів з представниками правоохоронних органів, прокуратури м. Житомира та Житомирської області |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних |
Протягом року |
|
2. |
Зустріч із працівниками виконавчої влади м. Житомира |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних |
Протягом року |
|
3. |
Проведення заходів щодо протидії хабарництву, зловживання та корупції в закладах освіти |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних |
Протягом року |
|
4. |
Реалізація планів заходів на виконання Державної програми протидії торгівлі людьми |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
|
5. |
Проведення заходів з профілактики поширення ксенофобських і расистських проявів серед студентської молоді |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних |
Протягом року |
|
6. |
Проведення заходів щодо попередження правопорушень серед неповнолітніх студентів |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних |
Протягом року |
|
7. |
Проведення індивідуальної виховної роботи зі студентами, схильними до правопорушень |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних |
Протягом року |
|
8. |
Розміщення нормативно – правової документації на сайті ЖНАЕУ |
Завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку |
Протягом року |
|
9. |
Ознайомлення студентів із внутрішнім розпорядком університету, із їх правами та обов’язками як студентів; правилами проживання та правилами внутрішнього розпорядку в гуртожитку |
Декани факультетів, заступники деканів з організаційної роботи |
Вересень 2017 р. |
|
10. |
Тиждень правових знань |
Кафедра правознавства, куратори академічних груп |
Листопад 2017 р. |
|
11. |
Проведення заходів з відзначення річниці створення Української Громадської Групи сприянню виконання Гельсінських угод |
Кафедра правознавства, куратори академічних |
Листопад 2017 р. (9.11.2017 р.) |
|
12. |
Проведення заходів присвячених громадсько – політичній та правозахисній діяльності Української Громадської Групи сприяння виконанню Гельсінських угод |
Кафедра правознавства, куратори академічних, |
Протягом року |
|
13. |
Заходи з відзначення Дня Конституції України |
Кафедра правознавства, куратори академічних |
Червень 2018 р. (28.06.2018 р.) |
|
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Реалізація плану заходів з виконання Державної програми з утвердження гендерної рівності в українському суспільстві |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
2. |
Проведення бесід в академічних групах з актуальних питань морального виховання |
Куратори академічних груп |
Протягом року |
|
3. |
Залучення студентів до волонтерського руху, співпраця із громадськими організаціями міста, службою соціального захисту міського виконавчого комітету |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Протягом року |
|
4. |
Співпраця із Житомирським центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді |
Завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку, куратори груп, студентське самоврядування, |
Протягом року |
|
5. |
Заходи до Дня працівника освіти |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Вересень 2017 р. (29.09.2017 р.) |
|
6. |
Проведення заходів до Міжнародного дня толерантності |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Листопад 2017 р. (15.11.2017р.) |
|
7. |
Заходи до Міжнародного дня інвалідів |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Грудень 2017 р. (01.12.2017 р.) |
|
8. |
Фотовиставка до Дня збройних сил України |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Грудень 2017 р. (01-06.12.2017 р.) |
|
9. |
Марафон – читання «Кобзаря» Т.Г.Шевченка |
Наукова бібліотека |
Березень 2018 р. |
|
10. |
Всеукраїнське Сковородинське навчання «Пізнай себе» |
Заступники деканів з організаційної роботи |
||
11. |
Заходи з нагоди Дня 8-го Березня |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Березень 2017 р. (07.03.2017 р.) |
|
12. |
Культурно – розважальні заходи до Дня Святого Валентина |
Куратори академічних груп, студентське самоврядування |
Лютий 2017 р. (14.02.2017 р.) |
|
13. |
Заходи до Великодня. Великодній ярмарок. |
Декани, завідувач відділу соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Квітень 2017 р. (13.04.2017 р.) |
|
14. |
Проведення заходів до Дня Матері |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Травень 2017 р. |
|
15. |
Участь в загальноміських заходах до Дня захисту дітей та до Дня молоді |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування університету |
Червень 2017 р. |
|
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Проведення щорічного конкурсу «Гуртожиток – наш дім» (краща кімната, поверх в гуртожитку університету) |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, студентський профком |
Протягом року |
|
2. |
Участь в підготовці та проведенні літературних тематичних вечорів, тижнів |
Заступники деканів з організаційної роботи, наукова бібліотека, студентське самоврядування |
Протягом року |
|
3. |
Ознайомлення із шедеврами світового мистецтва (відвідування Житомирського обласного драматичного театру ім.. І. Кочерги, філармонії, музеїв, художніх виставок |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
4. |
Випуск факультетських газет, стіннівок |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Протягом року |
|
5. |
Виставки творчих робіт студентів |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, студентське самоврядування університету |
Протягом року |
|
6. |
Проведення виставок квітів |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Жовтень 2017 р. |
|
7. |
Залучення студентів до участі в роботі клубів за інтересами, гуртків художньої самодіяльності, творчих колективах університету |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Вересень, жовтень зустрічи із студентами 2017 р. |
|
8. |
Організація та проведення заходів, присвячених календарним та традиційним датам: |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, студентське самоврядування |
||
- Фестиваль художньої самодіяльності «Дебют першокурсника»; |
Жовтень 2017 р. |
|||
- Концерт творчих колективів та команд КВК до Міжнародного дня студента |
Листопад 2017 р. (17.11.2017 р) |
|||
- Новорічні вечори; |
Грудень 2017 р. (з 22.12.2016 р.) |
|||
- День гумору; |
Квітень 2018 р. (01.04.2018 р.) |
|||
- Родинне свято – День університету; |
Травень 2018 р. (21.05.2018 р.) |
|||
- Святкування днів факультетів |
За графіком |
|||
9. |
Шефські концерти до Дня Святого Миколая в Житомирських дитячих будинках |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування університету, студентський профком |
Грудень 2017 р. |
|
10. |
Звітні концерти колективів художньої самодіяльності університету |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку |
Листопад 2017 р. |
|
ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Порушення актуальних екологічних питань під час читання лекцій, практичних та семінарських занять |
Кафедра охорони довкілля та збалансованого природокористування |
Протягом року |
|
2. |
Співпраця з еколого-натуралістичним центром |
Студентське самоврядування університету |
Протягом року |
|
3. |
Заходи до Дня вшанування ліквідації наслідків аварії на Чорнобильської АЕС |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Грудень 2017 р. (13.12.2017 р.) |
|
4. |
Тематичний вечір присвячений трагедії на Чорнобильської АЕС |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, кафедра охорони довкілля та збалансованого природокористування |
Квітень 2018 р. |
|
5. |
Проведення заходів до Дня довкілля (участь в акції «Україна – наш дім! Збережемо його!») |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Квітень 2018 р. |
|
6. |
Проведення заходів до всесвітнього Дня охорони навколишнього природного середовища |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Червень 2018 р. (05.06.2018 р.) |
|
7. |
Організація та проведення походів в межах Житомирської області з метою ознайомлення студентів з визначними та пам’ятними датами Поліського краю. |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Травень 2018 р. |
|
ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Зустріч студентів із адміністративно-господарчою частиною університету |
Студентське самоврядування |
Протягом року |
|
2. |
Зустріч з керівниками підприємств м. Житомира |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
|
3. |
Екскурсії студентів на підприємства міста та області |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
|
4. |
Проведення тижня енергозбереження |
Студентське самоврядування університету |
Жовтень 2017 р. |
|
ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Участь студентів та співробітників університету у проведенні всеукраїнських, місцевих та університетських масових трудових акціях |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Протягом року |
|
2. |
Контроль за прибиранням територій, закріплених за факультетами |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
|
3. |
Організація толоки на території університету |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування |
Протягом року (квітень) |
|
4. |
Підготовка до участі в конкурсі «Гуртожиток – наш дім» |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Протягом року |
|
5. |
Співпраця із центром зайнятості |
Відділ кадрів, декани факультетів |
Протягом року |
|
ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ |
||||
1. |
Сприяння у проведенні міських та регіональних туристсько – спортивних змагань, зльотів для студентської молоді м. Житомира з метою популяризації та пропаганди спортивного туризму, здорового способу життя |
Кафедра фізичного виховання |
Протягом року |
|
2. |
Проведення спартакіад, турнірів, першостей серед збірних команд факультетів |
Кафедра фізичного виховання |
За графіком |
|
3. |
Підготовка до участі збірних команд університету в змаганнях на першість області, міста та інших спортивних заходах |
Кафедра фізичного виховання |
За графіком |
|
4. |
Підготовка до участі студентів – спортсменів у міжнародних, всеукраїнських, обласних змаганнях |
Кафедра фізичного виховання |
За графіком |
|
5. |
Організація виховних та фізкультурно – оздоровчих заходів: організація оздоровчих груп, груп атлетичної гімнастики, шейпінгу тощо |
Кафедра фізичного виховання |
За графіком |
|
6. |
Участь в суддівстві змагань на першість міста, області, України та міжнародних змагань |
Кафедра фізичного виховання |
За графіком |
|
7. |
Методична допомога дитячо – юнацьким школам та спортивним організаціям області |
Кафедра фізичного виховання |
За графіком |
|
8. |
Проведення організаційної роботи серед викладачів та співробітників для підготовки збірних команд університету до участі в Спартакіаді «Здоров’я» серед викладачів та співробітників аграрних ВНЗ |
Кафедра фізичного виховання, декани факультетів |
За графіком |
|
9. |
Туристський похід зі студентами І – х курсів, присвячених Дню фізичної культури та спорту |
Кафедра фізичного виховання |
Вересень 2017 р. |
|
10. |
Організувати та провести оздоровчий похід вихідного дня зі студентами |
Кафедра фізичного виховання |
Жовтень 2017 р. |
|
11. |
Підготовка та проведення спортивного вечора: - підведення підсумків спортивного року; - зустріч з кращими спортсменами; - спортивно-розважальна програма. |
Кафедра фізичного виховання |
Грудень 2017 р. |
|
12. |
Проведення спартакіади «Здоров’я» серед викладачів та співробітників з волейболу, шахів, баскетболу, футболу, настільного тенісу, більярду |
Тренери – викладачі з видів спорту (кафедра фізичного виховання) |
Березень – квітень 2018 р. |
|
ВАЛЕОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Реалізація концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді (наказ МОН України від 21.07.2004 р. №605) |
Кафедра фізичного організаційної, заступники деканів з виховної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
2. |
Реалізація плану заходів на виконання Державної цільової програми підтримки сім’ї |
Кафедра фізичного виховання, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
3. |
Цикл бесід з питань попередження наркоманії та СНІДу |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
4. |
Зустріч студентів із медичними працівниками міста та області |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
5. |
Інформаційно-освітня діяльність щодо профілактики наркоманії серед студентської молоді |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
6. |
Просвітницько – виховна робота з молодими сім’ями |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
7. |
Участь в Днях донорства |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з виховної роботи, куратори академічних груп |
Протягом року |
|
8. |
Профілактичні лекції «Профілактика зловживання психоактивними речовинами в студентському середовищі» в студентському гуртожитку |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної, куратори академічних груп |
Щоквартально |
|
9. |
Тематична година « Вплив алкоголю та наркотиків на людину» |
Куратори академічних груп |
Вересень 2017 р. |
|
10. |
Тематична година «Здоров’я – мудрих гонорар» |
Куратори академічних груп |
Жовтень 2017 р. |
|
11. |
Заходи, присвячені Міжнародному дню відмови від куріння |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Листопад 2017 р. |
|
12. |
Заходи до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Грудень 2017 р. |
|
13. |
Заходи до Всесвітнього дня боротьби із туберкульозом |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Березень 2018 р. |
|
14. |
Заходи до Всесвітнього дня здоров’я |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Квітень 2018 р. |
|
15. |
Заходи до Всесвітнього дня Без тютюну |
Відділ соціального та гуманітарного розвитку, заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп |
Травень 2018 р. (31.05.2018 р.) |
|
16. |
Заходи до Тижня безпеки руху |
Заступники деканів з організаційної роботи, куратори академічних груп, завідувач відділу транспортного забезпечення |
Травень 2018 р (16-22.05.2018 р.) |
|
ПРОФЕСІЙНЕ ВИХОВАННЯ |
||||
1. |
Організація та проведення виставок літератури за фахом |
Наукова бібліотека |
Протягом року |
|
2. |
Організація зустрічей на факультетах студентів із випускниками університету |
Заступники деканів з організаційної роботи, студентське самоврядування університету |
Протягом року |
|
3. |
Організація зустрічі випускників – магістрів – відмінників із ректором університету |
Заступники деканів з організаційної роботи |
Травень 2017 р. |
|