Доцент кафедри маркетингу
кандидат економічних наук
доцент
Докторантура, спеціальність «Економіка та управління національним господарством», 2010–2013
Житомирський національний агроекологічний університет, Житомир, Україна
Тема дослідження: «Стратегічні імперативи товарної політики аграрних підприємств: теорія, методологія, практика»
- Аспірантура, спеціальність «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)», 2006–2008
Житомирський національний агроекологічний університет, Житомир, Україна
Тема дослідження: «Диверсифікація діяльності підприємств аграрного сервісу»
- Програма підготовки фахівців ОКР «Спеціаліст» , спеціальність «Облік і аудит», 2001–2002
ДВНЗ «Державний агроекологічний університет України», Житомир, Україна
- Програма підготовки фахівців ОКР «Спеціаліст» , спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання», 1991–1995
Житомирський державний педагогічний інститут, Житомир, Україна
В 2008 році захистила дисертацію на тему «Диверсифікація діяльності підприємств аграрного сервісу» на засіданні спеціалізованої вченої ради Житомирського національного агроекологічного університету за спеціальністю «Економіка та управління підприємствами (за видами діяльності)» і отримала науковий ступінь кандидата економічних наук.
Товарна політика аграрних підприємств. Маркетинг освітніх послуг